Allekirjoita

Allekirjoittamalla PING Ethics -koodiston kerrot yleisöllesi, asiakkaillesi ja yhteistyökumppaneillesi olevasi sitoutunut edistämään avoimesti toteutettavaa vaikuttajamarkkinointia.

Oletko somevaikuttaja tai sisällöntuottaja?

Somevaikuttajalla ja sisällöntuottajalla tarkoitetaan henkilöä, jolla on aktiivinen somekanava ja oma merkittävä yleisönsä somekanavissaan. Somevaikuttajat voivat olla mm. bloggaajia, tubettajia, snäppääjiä, instaajia, tiktokkaajia, e-urheilijoita, artisteja, näyttelijöitä, urheilijoita tai oman alansa ajatusjohtajia.

Vastaatko markkinoinnista tai viestinnästä?

Markkinointipäättäjä, viestintäjohtaja, sisältömarkkinoinnin tekijä, kampanjasuunnittelija, mainonnan tekijä, mediasuunnittelelija tms., joka vastaa vaikuttajamarkkinoinnista.