Allekirjoita

Allekirjoittamalla PING Ethics -koodiston kerrot yleisöllesi, asiakkaillesi ja yhteistyökumppaneillesi olevasi sitoutunut edistämään avoimesti toteutettavaa vaikuttajamarkkinointia.

Oletko sisällöntuottaja?

Sisällöntuottajalla tarkoitetaan henkilöä, jolla on olemassaoleva oma yleisönsä somekanavissaan. Somevaikuttajia on hyvin monenlaisia ns. perinteisten somevaikuttajien; bloggaajien, tubettajien ja instaajien rinnalla myös monilla urheilijoilla ja artisteilla on merkittävät yleisöt sosiaalisessa mediassa, samoin kuin B2B- ja yhteiskunnallisilla vaikuttajilla.

Vastaatko markkinoinnista?

Markkinointipäättäjä, sisältömarkkinoinnin tekijä, kampanjasuunnittelija, mainonnan tekijä, mediasuunnittelelija tms., joka vastaa vaikuttajamarkkinoinnista.